KIDSLAB01- LAB IN THE BOX D.I.Y SOAP

KIDSLAB01- LAB IN THE BOX D.I.Y SOAP

SIMPLE, SAFE & READY TO DO SCIENTIFIC EXPLORATION IN A BOX

LAB IN A BOX VARIASI SOAP 🧼

Pernah terfikir tak bagaimana sabun di hasilkan? Wah, kini ibubapa dan anak boleh menjalankan proses Saponification, pembuatan sabun di rumah 🏠

Anak-anak teruja bereksperimen dengan sabun yg berwarna-warni dan berbau harum. Hebatnya kuasa Allah SWT

Set eksperimen Lab In A Box ini sesuai untuk anak berumur 8 tahun ke atas, yang tak sabar meneroka keajaiban sains Allah SWT

Tak rugi pun dapatkan LAB IN A BOX ni. Sesuai nak bereksperimen kan, anak-anak pun dah bosan duk ulang buat bende yang sama je hehe

InsyaAllah dengan harga yang berpatutan akan menjamin kualiti masa yang ibu ayah luangkan bersama anak-anak. Seronok nyaa bila angan-angan tu kan buat eksperimen dengan anak-anak hihi 🤭

⤵️ISI KANDUNGAN LAB IN THE BOX D.I.Y SOAP

🧪 3 packet soap base
🧪 3 small bowl
🧪 3 coloring soap
🥄 1 fragrance

🧪 1 MANUAL PANDUAN EKSPERIMENT
🧪 BOLEH DI BUAT BANYAK KALI

❤️ SAIZ KOTAK: 20CMX 10CM X 10CM
❤️ BERAT : 350GRAM
❤️ LAB TEST USIM
❤️ KELUARAN UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA
❤️ KHAS UNTUK KANAK KANAK
❤️ PERLUKAN PEMERHATIAN IBU AYAH
❤️ SELAMAT DAN MUDAH

HARGA : RM45.00 (1SET)

Video Lab in the Box D.I.Y Soap