FDMH10 – REMPAH BBQ AYAM BAKAR

FDMH10 – REMPAH BBQ AYAM BAKAR

Rempah BBQ ayam bakar dari Mommy Happy.
Memudahkan mak- mak nak bakar atau buat bahan perapan ayam.
Anak- anak suka, sebab tak pedas.
Boleh buat ikut kreativiti masing- masing, guna untuk bakar sotong pun boleh atau apa sahaja.
Kalau goreng kena ready minyak hitam, sebab bahan perapan cili dan gula.
The best bakar.
Terpulang atas citarasa masing- masing.
Yang penting RM12 je sepeket.

Rempah ayam bakar BBQ
Mudah , senang, cepat.
Tambah anak pdpr kat rumah ni kan, perap terus bako. Senang kan?
Nama je ayam bako bbq, tapi nak guna untuk bahan lain pun boleh , macam
🐟 ikan
🍤 udang
🦑 sotong
🦪 lala
🐮 daging
Pun boleh tau.

Guna air fryer

Masak 20 minit
Suhu 180
Perap 1 hari

Tiada tambahan apa-apa. .just serbuk mommyhappy je

Daging Pun Boleh

Guna untuk ikan pun sedap
Senangnya dan Sedap